Vecka 31


 Snart är bebisen här och tiden har gått så fort! Trodde de aldrig att de skulle gå så här snabbt när jag var i vecka 5 och ingen visste om graviditeten. 

Jag har mått ganska så bra, förutom foglossning och nu i värmen har jag mått lite mer illa och inte velat göra så mycket. Förutom de har jag fått graviditetsdiabetes och ska snart till mödrapolin för att kolla upp bebisen storlek och få lite tips. Jag har inte haft problem med mina blodsocker, endast att vid andra sockerbelastningen sjönk mina värden lite för långsamt. 


Annars så finns de vissa saker vi ännu behöver och vill införskaffa för att vara helt redo.

T.ex. mera tuttflaskor, för nu har vi bara 2, och närmare förlossningen ska vi köpa hem lite ersättning färdigt.

Lakan (speciellt Familons kaverit)


Lekmatta i något skede.

Kantoreppu, ingen aning om hurdan vi behöver.

Minilämpöpussi till turvakaukalon. 

Sen annat smått krääsä man nu behöver till en bebis, typ badkar, tvättgrejer, har säkert glömt saker men tur är butikerna uppe 24/7 om de blir riktig kris 😂

Inga kommentarer