Barnsaker vi redan har införskaffat

 Vi har redan sakta men säkert börjat skaffa saker till bebisen. Dels för att vi kunnat köpa via vänner och bekanta eller så har vi passligt råkat hitta på t.ex. Tori något så har inte kunnat låta bli. 

Hittills har vi:

En Brio Happy vagn köpte vi från Tori, av en som jag har gemensamma bekanta med. Verkar vara en superbra lande vagn. Ända är väl att den tar upp massor med rum i bilen så nu funderar vi lite ifall vi ändå kanske ska skaffa en annan.
 Stokke TrippTrapp stolen från 2016 hittade jag i misstag på facebook. Som nya kostar stolarna ca 200€, men vi betalade endast 35€ för den. Vi har redan en gammal stokke stol hemma, men till den får man inte t.ex. en newborn set, så tyckte att vi kunde lika gärna köpa en ny. 

 

Sängen (+ annat krimskrams) köpte jag av Lotta. Hon skulle ren för 2 år sen sälja den till mig men hade inget behov av den då. Nu fick jag den och är supernöjd!
 
Ganska många stora saker har vi redan köpt, men jag ville köpa lite åt gången. För nog kostar allt. En del kläder som jag har är också begagnat och många har erbjudit sig ge både kläder och annat. Några bodyn har jag köpt som nytt. 



Inga kommentarer