CO-VID19

Och där kom corona. Skulle inte störa mig ett piss, om det inte vore för att våran IVF nu flyttas till hösten eventuellt. Det känns för jävligt rent ut sagt. Det känns som ett slag i magen och jag är verkligen ledsen över situationen. Förstås är det skönt att den skjuts upp då man inte vet hur viruset påverkar ett foster med 100% säkerhet..

Tills vidare kommer vi att fortsätta i Dextra så länge det går, och så länge de erbjuder nån slags hjälp till oss. Jag hoppas jag inte får ett samtal om att min tid dit är inhiberad och så som det ser ut nu så kommer vi kunna fortsätta enligt planen.

Jag hoppas också verkligen att universum inte bestämt att detta är sättet som min chans att bli mamma på försvinner, eftersom vi jobbar mot en liten tickande bomb ska vi säga...





Inga kommentarer