Veckans minus

Har länge velat fram och tillbaka om jag ska beställa Gymsharks träningstights. Nu har jag beställt 2 olika par och måste ärligt säga att de är nog inte värt hypen. De ska inte vara genomskinliga, nå båda paren var extreeeeemt genomskinliga. Även så har alla sagt att de passar för alla människor, har sett människor i storlek större ha dem. Kanske jag är blind och inte ser hur stor jag är, för på mig passade de inte, iallafall inte när de är så genomskinliga. Så letande fortsätter och hittills har iallafall Icaniwill, och gymsharks träningskläder hamnat på No-listan.

Ett annat minus är att jag mått piss hela veckan. Mitt blodtryck går bananas och stiger plötsligt jättehögt och en stund senare är det normalt igen. Känner hur det börjar susa i huvudet och jag får ett litet illamående på det. Borde kolla upp det eftersom det hållt på ända sedan i somras som jag fick åka ambulans 2 dagar i rad.


Inga kommentarer