Ny vecka

 Måndag och ny vecka, igen!

Denna vecka är det igen en del program inplanerat, och vi ska bl.a. båda och kolla på nya bilar 🙈 Det är roligt och även jobbigt för i vissa bilbutiker får man nästan ångest över hur påträngande försäljarna är. Ibland slår även den där jobbiga bilfebern till och den är svår att bli av med.

I alla fall, jag kom nyss hem från gymmet, idag tränade jag ben. Brukar vara där sent och blev skiträdd då det mittiallt pep till vid dörren och en annan kom in. Är van att vara helt ensam där.

Nu ska jag avlägsna mig, borde egentligen sova redan, är skittrött efter veckoslutet då vi vakat sent båda dagarna.

2 kommentarer

  1. Hej! Har för mig att du bloggade på nouw tidigare? Eller är jag helt ut och cyklar? �� Klockan är trots allt 00:33... Hur som helst så älskar jag att läsa din blogg, men jag undrar bara vad som fick dig att byta till blogspot? Har själv haft i tankarna att byta men inte kommit så långt med det ännu haha! Ha det bra :*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jo bloggade tidigare på nouw, men böt bort därifrån eftersom det helatiden krånglade. Att flytta bort bloggen från nouw var dessutom jättesvårt så har alla gamla inlägg kvar där ännu..😅 Va rolit att du gillar min blogg! ha en bra vecka 💜

      Radera