121119


Skolarbeten, skolarbeten..

Här händer det inte så mycket om dagarna, jag söker en massa jobb och hoppas att något skulle nappa. Drömscenariot skulle vara att få ett jobb var jag samtidigt skulle få min utbildning gjord. I morgon har jag en intervju och jag håller tummar och tår att jag skulle få det. Vi ska även få sotaren till oss och jag började nyss städprojekt och insåg att kanske jag borde vänta med att städa tills sotaren varit här. 

Har typ inga bilder att lägga hit heller då min iPhone sa upp kontraktet på veckoslutet och jag hamnade föra den på reparation, så nu har jag min gamla iPhone 6s som får tjäna mig iallafall 2 veckor. För jag hoppas verkligen dom kan fixa telefonen. 

Annat som händer nu denna vecka är att vi ska på vårat gudbarns födelsedagskalas på veckoslutet, så igår var vi på jakt efter någon present. Supersvårt att komma på något. 


På fredag kväll slapp jag iallafall ut en sväng med Yvonne och snacka lite skit, vilket behövdes.


Inga kommentarer