Veckoslut


Hösten är verkligen här nu och det börjar vara sjukt kallt, iallafall på kvällarna. Vi var idag på kvällslänk och tyckte det började kännas lite smått kallt. Veckoslutet gick snabbt för oss. På fredagen var vi på bröllopsfest till N'Avetta. Drack lite vin och skumppa och stackars Daniel fick vara kusk.
På lördagen blev det spontant bestämt att vi skulle till Kliffa. Så min kära man fick agera kusk igen till mig. Kände mig riktigt hurja när jag varit ute 2 kvällar i rad, det har inte hänt på säkert 2,5 år snart.

På lördagen var vi också hos mina föräldrar och hjälpte dem röja undan lite.
Idag fick jag igen lust att städa övrevåningen och har grejat med de ett par timmar. Sen bjöd vi mina svärföräldrar på kaffe, mat har blivit fixat för några dagar osv. Effektiv söndag må jag säga.






Inga kommentarer