Spy hårbollar

Nu ska vi sätta igång och klaga. Känns att denna vecka bara varit kaos.
För det första har jag gått och blivit sjuk. Skulle inte störa mig om det inte vore för att vi redan för 1,5månad sen bokat en natt på Haikko spa. Nå den avbokade vi, och tar någon annan gång. Vi firar nämligen idag (24 oktober 4år tillsammans.)

Idag hade vi också mina svärföräldrar på kaffe, och jag fick mitt hår klippt. När de for hem tänkte jag att jag dammar av kappan och viker ihop den, med följd av att just när jag ska rulla ihop den så flyger den en hårtuss i luften som jag drar in rakt i lungorna. Två sekunder senare börjar jag hosta, kvälja och spyr som en idiot. (Förlåt för detaljerad info!). Tror att det sedan går om men nån minut senare fortsätter jag spy och hosta. Liksom vad i hela helvete händer. 😂😂😂

Nu några timmar senare har jag fortfarande känslan av en HÅRBOLL i halsen, vilket ger mig kväljningar när jag tänker på saken, min röst har försvunnit och halsen är sjuk som fan. Är positivt överraskad om jag inte får någon sort lunginflammation av det här.

Nu ska jag försöka sova, trots en hårboll som kittlar i halsen. Har ingen aning om den kommit ut 😂🤮

Inga kommentarer