Starta podd?

Ett mulet Tolkis.

Jag har nu i flera dagars tid spånat på tanken om att starta podcast. Det är ju ett projekt i sig, och har en liten idé om hur jag skulle utveckla den. Det värsta är bara att jag inte har riktigt något ämne att prata om. Eller ämnen finns det ju, men att få ihop avsnitt kan ju vara lite svårt.
Vet att det finns brist på finlandssvenska poddar. Nå vi får se, man vet aldrig vad som kommer hända!

En ny sak som i allafall kommer hända är att jag kommer börja jobba lite smått inom butik. Får inte jobba så många turer, för det påverkar eventuella stöd, och så mycket jobb fick jag inte lovat åt mig att jag kan göra det på heltid. Men det är en start, och man vet ju aldrig vart livet för en.



1 kommentar

  1. Jooo, starta en podcast! �� jag sku själv också vila men har inte tiden för de.

    SvaraRadera