Projekt

Vardagen har rullat igång och imorgon är Daniels semester också slut. Vi har inte hunnit göra någonting känns det som. Okej, vi fick våran terass färdig, huset blev målat före hans semester ens hade börjat.
Nu som följande projekt här hemma har vi:

- vedlidret ska fyllas upp inför vintern. Det är en grej jag hatar att göra, men tog mig i kragen igår och städade upp allting och det tog mig bara en timme. Idag ska vi få hem ved så kommer att hamna spendera mera tid där ännu idag.

- Vi ska bygga om i garaget. Eller vi har egentligen en "varm sida", som är indelat i 2 rum. Nu ska vi bygga en dörr där emellan och renovera den större sidan. Tanken är att det ska målas, läggas nytt golv samt piffas upp. Ska ha ett "minioffice" där och en soffa. Den andra sidan av rummet kommer att användas som förut. Vi kallar den nu smutsiga sidan.

Här är lite inspo på hur jag visualiserar mitt lilla krypin hemma.
Bild lånad från Pinterest.





Inga kommentarer