Listan av onödiga saker

Kan kasta ihop en liten lista, söndagkvällen till ära. Här kommer en liten random lista.

- För tillfället är jag helt obsessed med tv-serien Younger. 

- Jag får obehag/blir irriterad av att kolla på stories där man är på länk/öppnar paket (hatar prasslet..), filmar någon med en extremt skränig musik i bakgrunden. Eller filmar sitt ansikte men säger ingenting. Vad är grejen med det?

- Jag har 2 tatueringar. Som jag gärna kunde ha låtit vara ogjorda. De är inte fula, och jag valde att lägga dem på en sådan plats var de inte syns direkt. (På skulderbladen.) Har ett hjärta och en stjärngrej. Gjorde dem då jag var 18 och 19. Men nu som 25, skulle jag kunna leva utan dem. 

- Tycker inte om att ha mycket saker inplanerade, typ max en sak per dag. 

- Jag gillar att vara hemma, men blir så himla rastlös av att bara vara hemma en dag, och ta det helt lugnt. Måste ha något att göra. 

- Jag har opererat brösten. Tre gånger. 

- Jag har hängt med en massa ishockeyspelare, och NHL spelare. Har också jobbat i ishockey junior mästerskapet 2015-2016. Då vann finska lejonen guld. 





Inga kommentarer