Vecka 29 & 30



Har massa saker jag gärna skulle blogga om, och har många idér, men när jag sätter mig för att börja skriva, så försvinner typ allting. Älskar att läsa hur andra skriver blogginlägg, som inte upprepar sig om och om igen. Samt får fram texten på ett super bra sätt. Avundas dem lite, vill också kunna uttryck mig på ett sådant vis.
Daniels semester började i fredags och vi har inte gjort så mycket. I söndags firade mamma sin 50års dag med släkt och vänner, så några dagar före hade jag ganska fullt upp med att baka både bröd och kakor. Festen var iallafall lyckad och det var roligt att se alla.
Nu veckan efter har vi inte heller gjort så mycket. Städat lite hemma på gården, chillat då det varit som varmast, en dag var vi ner till svärföräldrarnas mökki i Vessö, varefter vi sedan åkte och åt en sen på lunch på Seireeni. Det är ganska sällan vi gör något på tumanhand, så nu får vi passa på.
Vi åt hamburgare båda två, blev dock inte helt imponerad..

2 kommentarer